Recenze zákazníka

S.Urbanová

29.03.2020 17:16

Bohužel, velká nespokojenost s optikou Dr.Kl. v Ostravě – Porubě.
Musela jsem v lednu narychlo řešit problém s brýlemi a koupit si nové, proto jsem zašla do nejbližší optiky – Dr. Klain na A. Bejdové. Vybrala jsem si obruby a multifokální skla a když jsem si je šla za 14 dní vyzvednout, při zkoušení jsem zjistila, že mi nesedí. Byly vykřivené, levá strana výš a jakoby přitlačená k tváři , i levá nožička vysoko. Hned jsem na to upozornila, ale bylo mi řečeno, že si ty brýle musí „sednout“. Trochu mi upravili nožičky a že kdyby něco, že se můžu stavit. Stavila jsem se ještě několikrát. Bohužel, ani jednou nepřipustili, že bych měla pravdu. Přitom i mí blízcí, i kolegyně v práci mne upozorňovali, že mám ty brýle křivé a navíc jsem přes skla špatně viděla. Když jsem se p.vedoucího nakonec ptala, co mám tedy dělat, když brýle skoro za 20 000 Kč (drahá skla) nemohu používat, jen pokrčil rameny s tím, že by už mohl nožičky zlomit a věnoval se jiné zakázce. Byla jsem z té situace zoufalá a šla se poradit k odborníkům – do jiné optiky. Tam mi p. optička potvrdila můj názor a navíc řekla, že mám moc široké nosníky, proto mi nesedí posazení skel a špatně vidím.S tímto faktem jsem šla znovu do optiky dr.K. A šla jsem tam ještě několikrát. Po velice nepříjemných jednáních, reklamaci a dalších „přetahováních“ mi vedoucí dal vyzkoušet nové obruby. Ty konečně padly skvěle, bez potřeby věčného vyrovnávání. Další den jsem si je šla vyzvednout s nasazenými skly a musím poděkovat p. Hromádkové (se kterou jsem dříve nejednala) za její příjemné jednání. Ochotně a správně mi upravila nožičky za ušima a vše bylo konečně OK. Bohužel, po 2 měsíčním martyriu.